REGULAMIN CENTRUM GIER „GAMEROOMS”
SPIS TREŚCI:
I. REGULAMIN CENTRUM GIER “GAMEROOMS.PL”
II. REGULAMIN REZERWACJI
III. REGULAMIN ZAKUPU VOUCHERÓW
IV. OGÓLNE WSKAZÓWKI I ŚRODKI OSTROŻNOŚCI
Definicje:
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Strony Internetowej, z zastrzeżeniem postanowień skierowanych wyraźnie jedynie do konsumentów albo do przedsiębiorców. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.
Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości Usługodawca wskazuje, że samo zawarcie umowy wykonania danej Usługi objętej wizytą oraz jej realizacja przez strony dokonywana jest poza Stroną Internetową.
USŁUGI ELEKTRONICZNE
2.1. Na Stronie Internetowej dostępna jest następująca Usługa Elektroniczna: Formularz Rezerwacji. Formularz Rezerwacji – korzystanie z Formularza Rezerwacji rozpoczyna się z momentem kliknięcia na Stronie Internetowej pola „Wybierz kategorię usług”. Dokonanie Rezerwacji następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie trzech kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Rezerwacji (w tym dokonania wyboru terminu wizyty), (2) kliknięciu na Stronie Internetowej pod Formularzem Rezerwacji pola „Dodaj do koszyka” oraz (3) potwierdzeniu chęci dokonania Rezerwacji poprzez kliknięcie na Stronie Internetowej pod Formularzem Rezerwacji pola „Przejdź do podsumowania”. W Formularzu Rezerwacji niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu komórkowego oraz istotnych warunków dotyczących Usługi wskazanych w Formularzu Rezerwacji. Usługa Elektroniczna Formularz Rezerwacji świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Rezerwacji za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Rezerwacji za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
2.2. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI
3.1. Strona Internetowa ma na celu umożliwienie i ułatwienie Klientowi złożenia Rezerwacji na wizytę przez Internet i zawarcia umowy o świadczenie Usługi.
3.2. Zawarcie umowy o świadczenie Usługi między Klientem i Firmą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Rezerwacji za pomocą Formularza Rezerwacji. Sama umowa o świadczenie Usługi jest zawierana przez strony poza Stroną Internetową.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
4.1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usług zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podania przyczyny.
4.2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta również ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia, chyba że wykonanie usługi rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.
4.3. W przypadku gdy umowa obejmuje treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy.
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
5.1. W przypadku, gdy wykonana usługa ma wady, konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo do żądania naprawy wad lub ich usunięcia. Klient ma obowiązek wskazać wykonawcy wady usługi i wyznaczyć termin na ich naprawienie. Jeżeli wykonawca nie usunie zgłoszonych wad w wyznaczonym terminie, klient ma prawo nie odebrać naprawy i odmówić zapłaty za usługę. W przypadku, gdy usługa została wykonana w sposób nieprawidłowy i posiada takie wady, które powodują, że staje się ona dla klienta w zupełności nieprzydatna, klient może od razu odstąpić od umowy i nie musi płacić za te części usługi, które zostały prawidłowo wykonane.
5.2. Reklamacje związane ze świadczeniem przez Firmę Usługi Elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem SALONU Gier VR – Gamerooms.pl Klient może składać:
5.3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Klienta; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5.4. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
DANE OSOBOWE
6.1. Administratorem danych osobowych Usługobiorców zbieranych za pośrednictwem Strony Internetowej jest Usługodawca.
6.2. Dane osobowe Usługobiorców zbierane przez administratora za pośrednictwem Strony Internetowej zbierane są w celu realizacji umowy o świadczenie Usługi.
6.3. Usługobiorca ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Usługi.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
7.1. Umowy zawierane poprzez Stronę Internetową zawierane są w języku polskim.
7.2. Zmiana Regulaminu:
7.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeks cywilny; ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 r. z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 r. z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Z usług Centrum Gier „GAMEROOMS.PL” mogą korzystać dzieci powyżej 8 roku życia.
Młodzież poniżej 16 roku życia mogą korzystać z usług salonu tylko za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów prawnych. (Druk zgody) Każdemu graczowi poniżej 13 roku życia musi towarzyszyć rodzic lub opiekun.
Młodzież powyżej 16 roku życia i dorośli korzystają ze stanowisk na własną odpowiedzialność.
Należy natychmiast zaprzestać korzystania ze stanowiska w przypadku zauważenie jakichkolwiek niepokojących lub niebezpiecznych objawów.
Zaleca się, aby każda osoba przed skorzystaniem z symulatorów VR przeprowadziła odpowiednią konsultację z lekarzem w celu uniknięcia jakichkolwiek negatywnych skutków mogących wpłynąć na stan jego zdrowia.
Salon „GAMEROOMS.PL” przestrzega i odradza korzystania ze świadczonych przez siebie usług w przypadkach występowania m.in.: upośledzenia zmysłu równowagi i ruchu, zmęczenia, senności, problemów trawiennych, napięcia emocjonalnego lub niepokoju, bólów głowy i ucha, schorzeń układu sercowego.
Godziny otwarcia:
Wtorek – Piątek 15:00 – 22:00
Sobota – Niedziela 11:00 – 22:00